IA – Trafikskola

Köpvillkor

• 1 Beställning

Beställning av startpaket eller kurs sker på vår hemsida, via telefon eller på körskolan. Om du beställt via hemsidan och betalat skickar vi en orderbekräftelse till dig.

• 2 Priser

Priserna anges i svenska kronor och inkluderar moms om inget annat anges. Priset på startpaket/kurs är det som anges på webbplatsen eller på trafikskolan på beställningsdagen.

• 4 Ångerrätt

Avbeställning ska ske minst 24 timmar innan kursen börjar utan kostnad, kortare avbeställning än 24 timmar debatteras hela summan. När det gäller avbeställning på startpaket så återbetalas hela priset efter avdrag för inskrivning och elevcentralen.

• 3 Betalning

Betalning görs i samband med beställningen och med kontokort, vilket innebär att du betalar din order direkt via kontokort. Vi samarbetar med Resurs Bank.

• 5 Behandling av personuppgifter

När du beställer en kurs eller startpaket på vår hemsida eller på körskolan kommer IA-Trafikskola behandla och lagra de personuppgifter som du lämnar i samband med beställningen. Uppgifterna kommer att användas för administration av din beställning.

Kontaktuppgifter

IA-Trafikskola

Organisationsnummer: 7410061894

Borganäsvägen 14, 784 33 Borlänge

Tele: 0243-58 48 40

E-post: info@ia-trafikskola.se

Hemsida: ia-trafikskola.se

Shopping cart0
Det finns inga produkter i varukorgen!
Fortsätt handla